Artykuły
Producencie! (S)prawdzaj (E)kpozycję i (O)ptymalizację wyszukiwań Twoich produktów w e-delikatesach.
Producenci FMCG powinni skupiać się nie tylko na optymalizacji wyników Google, ale również monitorować dostępność ich produktów w wyszukiwarkach internetowych delikatesów.
Czytaj dalejDlaczego producenci branży spożywczej powinni posiadać przycisk “Kup Teraz” na swoich stronach?
Producenci coraz chętniej otwierają się na biznes online. Aby się w nim wybić, a później utrzymać należy inwestować w nowoczesne rozwiązania marketingowe tj. "brand widget".
Czytaj dalejE-grocery to przyszłość.
Obecnie zakupy internetowe w Polsce robi już co czwarty użytkownik sieci. Konsumenci kupują nie tylko urządzenia i ubrania, ale przede wszystkim artykuły spożywcze (FMCG).
Czytaj dalejWebinar
WEBINAR: Jak skutecznie monitorować Twoją markę FMCG w sieci?
Internet staje się co raz bardziej istotnym kanałem sprzedaży dla podmiotów FMCG. Zakupy w sieci robi co czwarty polski internauta, czyli niemal dwa razy więcej niż przed rokiem.
Czytaj dalej