Producencie! (S)prawdzaj (E)kpozycję i (O)ptymalizację wyszukiwań Twoich produktów w e-delikatesach.

17-03-2015

Producenci FMCG powinni skupiać się nie tylko na optymalizacji wyników Google, ale również monitorować dostępność ich produktów w wyszukiwarkach internetowych delikatesów.

Czytaj dalej

Dlaczego producenci branży spożywczej powinni posiadać przycisk “Kup Teraz” na swoich stronach?

09-03-2015

Producenci coraz chętniej otwierają się na biznes online. Aby się w nim wybić, a później utrzymać należy inwestować w nowoczesne rozwiązania marketingowe tj. "brand widget".

Czytaj dalej

E-grocery to przyszłość.

17-02-2015

Obecnie zakupy internetowe w Polsce robi już co czwarty użytkownik sieci. Konsumenci kupują nie tylko urządzenia i ubrania, ale przede wszystkim artykuły spożywcze (FMCG).

Czytaj dalej

Rynek spożywczy przenosi się do sieci. Czy producenci są na to gotowi?

16-02-2015

Polski rynek handlu internetowego jest jednym z najszybciej rozwijająych się w Europie. Zmusza to producentów do wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań technologiczno-marketingowych.

Czytaj dalej

Monitoring produktów FMCG w Internecie.

16-02-2015

Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce, coraz więcej producentów decyduje się na innowacyjne inwestycje zewnętrzne. Jednym z działań tego typu jest monitoring produktów w sieci.

Czytaj dalej

5 powodów dla których producenci powinni inwestować w analitykę e-FMCG.

16-02-2015

Analityka mierzy sukces działalności firmy w sieci oraz dostarcza wskazówek jakie decyzje podejmować, by ten sukces utrzymać. Jakie są pozostałe powody by w nią inwestować?

Czytaj dalej