Producencie! (S)prawdzaj (E)kpozycję i (O)ptymalizację wyszukiwań Twoich produktów w e-delikatesach.
Producenci FMCG powinni skupiać się nie tylko na optymalizacji wyników Google, ale również monitorować dostępność ich produktów w wyszukiwarkach internetowych delikatesów.
Czytaj dalejDlaczego producenci branży spożywczej powinni posiadać przycisk “Kup Teraz” na swoich stronach?
Producenci coraz chętniej otwierają się na biznes online. Aby się w nim wybić, a później utrzymać należy inwestować w nowoczesne rozwiązania marketingowe tj. "brand widget".
Czytaj dalejE-grocery to przyszłość.
Obecnie zakupy internetowe w Polsce robi już co czwarty użytkownik sieci. Konsumenci kupują nie tylko urządzenia i ubrania, ale przede wszystkim artykuły spożywcze (FMCG).
Czytaj dalejRynek spożywczy przenosi się do sieci. Czy producenci są na to gotowi?
Polski rynek handlu internetowego jest jednym z najszybciej rozwijająych się w Europie. Zmusza to producentów do wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań technologiczno-marketingowych.
Czytaj dalejMonitoring produktów FMCG w Internecie.
Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce, coraz więcej producentów decyduje się na innowacyjne inwestycje zewnętrzne. Jednym z działań tego typu jest monitoring produktów w sieci.
Czytaj dalej5 powodów dla których producenci powinni inwestować w analitykę e-FMCG.
Analityka mierzy sukces działalności firmy w sieci oraz dostarcza wskazówek jakie decyzje podejmować, by ten sukces utrzymać. Jakie są pozostałe powody by w nią inwestować?
Czytaj dalej